torsdag 20. september 2012

En fantastisk og hektisk uke =)

På denne tiden for nøyaktig en uke siden åpnet jeg den første pakken med varer bestilt for høsten 2012 på Gave- og Interiørmessen. Åhhhhhh for ett øyeblikk og en fryd……

Så kom kanskje den andre morsomme biten med fotografering. Deretter veiing og måling og så var det klart for legge alle varene inn i nettbutikken =).

Samtidig har jeg jobbet med å få ferdig spesialbestilte gardiner til kunde og lekt meg kreativt mens jeg ventet på stoffer.

For dere som har fulgt meg på Facebook den siste uken er dette gammelt nytt, men dere andre får kanskje ett lite innblikk i min hverdag som nettbutikk eier =)

Både fantastisk og hektisk på en og samme gang. Bedre blir det neppe!!!!

Stor klem fra Kjersti
og Lille blå

P.S. Øver meg på å lage nye bildekollasjer, håper du liker den =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar