mandag 1. oktober 2012

Deilig nydelig dåp!

I helgen har jeg vært så fantastisk heldig og få dekke og pynte til dåp for de to vakre prinsessene Emmerensia og Amanda =)

Med to prinsesser må det jo bli rosa tema og når man blir vist så stor tillit er det bare å la kreativiteten blomstre med tanke på dekorasjon og blomster.
Ferdig dekorasjon til venstre, resten skåler jeg har fyllt med roser, eføy og lyng!

Da servietten var valgt i kombinasjon med litt stæsj og løper var neste steg blomster. Med god hjelp fra dyktige Heidi Beverli hos Nesodden blomster var to dekorasjoner bestillt og blomster til resten av bord/lokaler.

Så var dagen kommet da vi kunne starte. En god stryker ble leid inn til å stryke alle dukene og servise, bestikk og glass ble plassert med sirlig brettede servietter.
Enhver vase og skål ble fyllt med roser =)

Søndag var det en drøm og få gjort alt ferdig og ikke minst satt ut alle blomstene før dåpsfølget entret lokalet og jeg kunne trekke meg glad og fornøyd tilbake =)

Ønsker du hjelp til dåp eller annet selskap i Oslo og Akershus, send mail til kjersti@lillebla.no og be om ett uforpliktende tilbud. Jeg har hvitt benporselen, krystallglass og flotte linservietter/duker for leie.

Håper uansett du ble litt inspirert =)


Noen skåler med lys, hjerter og lyng. Løper i sølv under!

Klem Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar