fredag 27. april 2012

Nå vil vi flytte ut i hagen =)

Med 1.mai rett rundt hjørnet er mange av oss klare for hageliv!!!

Og med det kommer ønsket om en liten oppfreshing =)

Derfor vil jeg gjerne skryte litt av Himla og produktene deres.

Vokset linduk er en klassikerne til hagebordet (eller spisebordet) enten om man vil beskytte bordet eller gjemme ett litt slitt bord. Dukene jeg har kan ligge ute hele sommeren og vaskes i maskin på 40 grader. Og skulle de bli krøllete i vask kan de strykes på baksiden. Genialt!!! Priser fra kr 329,- pr.m., men kjøper du mer enn 1 m runder jeg ned til kr 300,- pr.m.

Her ser du ett utvalg. Vanskelig å se mønsteret? Be om nærbilde!!

Putene jeg syr av stoffet fra Himla må også få litt skryt. Endelig kan jeg ha lyse puter på terassen =) I fjor fikk virkelig putene gjennomgå ketshup og saus og med avtagbart trekk som kan vaskes på 60 grader er det null problem og putene ser like fine ut!!! Priser kr 250,- til 290,- pr putetrekk.

Puteutvalg! Men det finnes mange flere. Se et mer komplett utvalg her.

Sist, men ikke minst trenger vi litt lykter og annet stæsj så kom innom for en titt!!!

Disse lyktene her kan forresten anbefales på det sterkeste da de bare blir finere av å stå ute i vær og vind. En typisk lykt for norske værforhold =) Pluss at de har en grei pris fra kr 199,-.

Ha en fantastisk dag og helg!

Klem Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar