onsdag 11. april 2012

Ny blogg, ny bedrift og ny start =)

Ja da var det på tide med noe nytt =)

Har i ganske lang tid jobbet med nytt selskap, men det å få alle ting på plass tar tid og nå kan jeg bare ikke holde meg lenger. He he…

Så her er det:

LILLE BLÅ

For de av dere som har kjent meg noen år er det kanskje ingen nyhet at jeg er glad i blått og det er derfor helt naturlig å ta dette med meg videre da det også i stor del er en gjenganger i varene jeg kjøper inn. Ikke at det ikke er innslag av rosa, grønt, gult og rødt m.m., men som en sånn hovedregel kan man vel si at det er liten blåtone i mye.

Nettbutikken er under utvikling og vil være helt klar denne våren og det gleder jeg meg skikkelig til =)

KWV vil selvfølgelig leve videre, men da på det jeg designer selv og spesialbestillinger og selvfølgelig selskapsarrangeringen.

Det vil på KWV sin side være mulig å se bilder av både spesialsydde liftgardiner, gardiner og tunikaer/kjoler til barn og dame.

Du er velkommen til å besøke LILLE BLÅ sine sider selv om de ikke er helt klare ennå. Skulle du se ett produkt du liker sender du bare en mail til kjersti@lillebla.no så får du pris og mer informasjon rundt produktet!!!

Ønsk meg lykke til!!!!

Klem Kjersti


4 kommentarer: