onsdag 16. januar 2013

Messetid =)

Årets fagmesser er rett rundt hjørnet og jeg er like gira og full av spørsmål som alltid =)

Hvilke farger liker kundene? 
Hvilke materialer vil de ha?
Hvilke nye leverandører skal man satse på?
Og ikke minst hva vil hyttefolket som besøker messen ha?

Det som uansett er helt bombe sikkert er at det er superinpirerende på messe.

Så i morgen den dag skal jeg avsted til Stockholm for inspirasjon og handel hos både små og store leverandører.

Disse skal jeg besøke: Affari AB, Broste Copenhagen, Ceannis Living, Havi AB, Himla AB, Hübsh, Lovi Oy, On interiør, PaperMe, Prettypegs, Puttipaja Oy, Rie Elise Larsen, Sence Copenhagen, Tyg & Otyg, You Do Creative og Öland Choklad.

Noen kjenner jeg godt, noen har jeg lagt merke til i blader og noen bare så ut som om de hadde masse fint og morsomt. Som alltid går jeg ut og forsøker å finne det litt unike og annerledes som fåtall butikker i Norge fører =)

Gleder meg sykt!!!

Inspirasjonsbilder fra messen kommer i morgen!

Følg meg på instagram: lillebla

Klem Kjersti
Deilige lys i 100% ren stearin fra Affari =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar