søndag 13. januar 2013

Uvæææææ….

Nå har jeg gjort noe jeg virkelig grugleder meg til =)

Eller egentlig gjorde jeg det rett før jul, men da var det så mye annet å tenke på så det er kanskje først nå de siste ukene det virkelig har gått opp for meg hva vi har begutt oss ut på. Men desto morsommere!!

Tingen er altså at jeg (Lille blå) og Eraker interiør her på Nesodden har slått oss sammen og skal ha stand på hyttemessa 2013 på Lillestrøm to uker før påske =)

Det blir kjempeskummelt og kjempegøy på en gang. Det er første gangen hyttemessa har med interiør på en messe og det spennende er jo da om de som etterspurte det i fjor og tidligere år kommer tilbake. Men på vår stand vil du altså ikke bare kunne kjøpe og bestille møbler, lamper og ting & tang, men også få masse bistand til innredning, oppussing, utbygging m.m.

Vi har allerede plukket ut masse flotte varer hos PALMA som passer både til fjells og ved sjøen.

Her er en liten sniktitt fra Palma besøket.


Ha en fortsatt deilig søndag!

Klem Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar